מלון איילנד נתניה

מלון הסוויטות איילנד נתניה, נמצא בשדרות עובד בן עמי 10 בעיר. מיקום המלון הוא ייחודי, שכן הוא נמצא ממש על הטיילת בחלקה הדרומי, וביציאה מן המלון אפשר להגיע בקלות רבה אל החוף וכן אפשר להתקדם משם אל הקצה הצפוני של הטיילת. מדובר במלון חדש יחסית, שמציע חדרים ברמה גבוהה מאוד.

המלון הוא למעשה בניין בן 30 קומות שמכיל 120 חדרים ברמה גבוהה, סוויטות גדולות ומפנקות עם מגוון רחב של אביזרים שונים לרווחת הנופשים. החדרים כוללים מרפסת גדולה עם נוף לים. עלות השכרת חדר בבית המלון מתחילה ב-616 שקל ללילה, תלוי במועד ובסוג החדר.

מה כולל המלון?

במלון איילנד אפשר למצוא מגוון רחב של הפעלות ופעילויות שונות לרווחת הנופשים. המלון כולל בין היתר, מרכז בריאות, מרכז כושר בו נערכים גם שיעורים מיוחדים, סאונה, עיסוי וחמאם, חדרי משחקים, טיפולי יופי ופנים, מתקני ספא, בריכה מיוחדת עם נוף לים, וכן ניתן לערוך במקום אירועים שונים, כולל אירועים לצד הבריכה.

המלון כולל פאב שפתוח בערב, וכן חדר אוכל שמציע ארוחת בוקר כשר על תקן בופה וארוחות נוספות בתשלום. המקום גם מציע שירותי מכבסה מלאים, אינטרנט חינם, מיזוג אוויר בכל החדרים.

החדרים במלון הם גדולים ומרווחים, כוללים ספות, טלוויזיה, מקררים, מיזוג אוויר וכל מה שנדרש לצורך נופש איכותי.

מה אומרים המבקרים?

הביקורות על המקום הן מאוד חיוביות. בין היתר, המבקרים מאוד אהבו את החדרים, הגודל והאיכות שלהם, הם מאוד אהבו את העובדה שבכל חדר יש מרפסת שפונה לים וכן את השירות האיכותי והמקצועי שצוות המקום מספק לנופשים במהלך כל זמן שהותם.

המבקרים מאוד אהבו את המתקנים במקום ואת העובדה שניתן ליהנות מהם במשך כל זמן השהייה במלון.