מלון לאונרדו פלאזה נתניה

מלון לאונרדו פלאזה הוא אחד ממלונות הפאר שיש בעיר נתניה. המלון ממוקם ברחוב אוסישיקין 1 בעיר, לא הרחק מחוף סירונית. המלון שייך לרשת פתאל ועל כן הוא נהנה מכל השירותים שהרשת מעניקה לבתי המלון שלה.

במלון לאונרדו פלאזה אפשר למצוא היום 45 חדרים אשר יכולים להתאים למשפחות, זוגות, וכן לאנשי עסקים שמגיעים אל העיר לצורכי עבודה. טווח המחירים מתחיל ב-650 שקל וכמובן שהוא מטפס כלפי מעלה, ככל שהחדר הוא משוכלל יותר ומשך זמן השהות ארוך יותר.

מה אפשר למצוא במלון?

מלון לאונרדו פאלזה מציע לאורחים שלו מגוון רחב של שירותים ייחודים. בין היתר, הוא כולל בריכה (על הגג), חדר כושר, מועדון, ילדים, טרקלין עסקים וכמובן הוא כולל גם חדר אוכל עם ארוחות בוקר וכן ארוחות שישי (ניתן להזמין במקום ארוחות טבעוניות, צמחוניות, ללא גלוטן). במקום אפשר ליהנות מאינטרנט חינם ללא תשלום.

המלון מספק מגוון רחב של שירותים עבור האירועים, כולל שירות מיוחד לאירוח תינוקות, אשר כולל מזון מותאם וציוד היקפי במידת הצורך.

דרך המלון ניתן גם להזמין שירותים שונים, בין אם זה שירותי כביסה, שירותי נסיעות, ועוד שורה ארוכה של שירותים שכל מי שמגיע למלון, בין אם זה לחופשה או לצורכי עבודה, בוודאי זקוק לכך ויכול ליהנות מהשירות שהמלון מספק או דואג לספק דרך גורם שלישי.

מה האורחים אומרים על המלון?

מרבית הביקורות של אורחים שלנו במקום, משבחים את רמת התחזוקה, רמת השירות, ואת הצוות הידידותי במקום. כמו כן, האורחים ציינו במיוחד את העובדה שהמקום קרוב מקום למרכז העיר, לחופים, וכן אפשר להגיע ממנו אל מסעדות ופאבים שונים.

בסך הכל, ביחס לשורה של מלונות בנתניה, זוכה לאונרדו פלאזה לציון גבוה בקרב אנשים שנפשו במקום.