מלון רזידנס נתניה

מלון רזידנס ממקום ברחוב גד מכנס 18 בנתניה. הוא נמצא על קו החוף, מרחק הליכה קצר ממרכז העיר. המלון יכול להתאים לזוגות, משפחות וכן לאנשי עסקים שמגיעים אל העיר לצרכים שונים.

במלון יש 96 חדרים ברמות שונות, והם מאוכלסים בכל מה שנדרש על מנת לספק לאורחים אפשרות לשהות במקום בצורה נעימה ונוחה. המלון גם מספק שורה של שירותים נרחבים עבור הלקוחות שלו. טווח המחירים במלון הוא מ-450 שקל ללילה וכמובן שזה משתנה בהתאם לסוג החדר וכן לסוג השירותים שמקבלים במקום.

מה אפשר למצוא במלון?

מלון רזידנס כולל, בריכה, חדר כושר, סאונה, חדר אוכל שמציע ארוחות בוקר וערב (בופה, כשר למהדרין), חנייה בתשלום, מכבסה, אינטרנט חינם ומיזוג אוויר. המלון נגיש עבור אנשים עם כסאות גלגלים.

המלון כולל גם גן שעשועים עבור ילדים ובמהלך תקופות החופש בהן המקום מאוכלס על ידי משפחות שנופשות במלון, אפשר ליהנות משורה של פעילויות שונות הן עבור כל המשפחה והן עבור הילדים.

ניתן להזמין מקום במלון דרך אתר האינטרנט שלו, כמו כן ניתן ליצור קשר בטלפון וכן ניתן להזמין מקום דרך אתרי אינטרנט שונים שעובדים עם בית המלון.

מה אומרים המבקרים?

מבקרים שביקרו ולנו במקום, מאוד החמיאו לו על השירות, על האוכל וכן על הניקיון ששרר במלון. מה שעמד לזכות המלון בקרב לא מעט נופשים, זו העובדה שהחדרים היו מאוד מרווחים (יש אפשרות לבחון בין סוגים שונים של חדרים) וכן עצם זה שהמלון נמצא קרוב הן לאזורי מסעדות, פאבים וכן הוא נמצא על החוף ואפשר להגיע אליו בהליכה קצרה.

המלון מתאים, כאמור, לאירוח של משפחות, זוגות צעירים ומבוגרים וכן עבור אנשים שמגיעים אל העיר לצורכי עבודה.