מלון שלמה המלך נתניה

מלון שלמה המלך ממוקם ברחוב המעפילים 18 בנתניה. הוא נמצא על רצועת החוף של העיר, ואפשר לרדת ממנו ישירות אל החוף, הנוף אשר נשקף מהמלון הוא ציורי ומרשים, אפשר לראות מהחלונות החדרים את כל רצועת החוף של נתניה. המלון עבר שיפוץ מקיף בשנים האחרונות וכיום הוא כולל מרפסות מרשימות בחדרים לרווחת הנופשים ועיצוב אורבני ייחודי.

המלון כולל 74 חדרים, ואפשר למצוא בו יחידות זוגיות וכן יחידות משפחתיות.

מה כולל המלון?

בכל חדר אפשר למצוא אבזור מלא של מקרר, טלוויזיה עם מסך שטוח, מייבש שיער, כספת, וכן אינטרנט אלחוטי חינם.

במלון עצמו אפשר ליהנות מבריכה, מרכז ספא עם סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי וכן חדרי טיפולים. המלון כולל גם מכון כושר מאובזר, מיטות שיזוף ועוד.

במלון כולל חדר אוכל עם ארוחות בוקר מגוונות וכן ארוחות ערב בשריות. כמו כן, אפשר ליהנות מבר מושקע ומודרני עם מוזיקה טובה ותפריט משקאות עשיר. מי שרוצה יכול לערוך במלון גם אירועים באולמות השונים שפזורים בו.

המלון מספק מגוון רחב של שירותים עבור הלקוחות השוהים במקום, כולל הפעלות לילדים ולכל המשפחה בתקופות החגים וחופשת הקיץ, וכן שירותי הסעות, כביסה ושירותים אחרים על פי הצורך. צוות הקבלה עובד 24 שעות.

מה אומרים המבקרים במלון?

המבקרים משבחים את היחס של אנשי הקבלה ושאר העובדים במקום, כמו כן, הם משבחים את המיקום של המלון ואת מגוון השירותים שנמצאים בו. אנשים שערכו אירועים במקום, כגון שמחות משפחתיות, שבן חתן ואירועים אחרים, משבחים את רמת האירוח וכן את הרמה של האוכל והשירות שקיבלו מצד הצוות במקום. המלון זוכה לפופולאריות רבה בקרב מטיילים ישראלים וכן בקרב אנשים שמחפשים מקום לשהות לצורכי עבודה.