מרכזי קניות בנתניה - 5 מרכזי הקניות הטובים ביותר בנתניה

העיר נתניה עברה בשני העשורים האחרונים מהפכה אמיתית. מעיר חוף אשר תמיד התחושה לגביה היתה, שהיא איננה מנצלת את הפוטנציאל שלה וכל מה שיש לה להציע זו קבוצת כדורגל מיתולוגית, עסקים בתחום היהלומים ורצועת חוף מרשימה אך לא מפותחת, כיום מדובר על אחת הערים הכי מתפתחות והפופולאריות, לא רק באזור השרון אלא בכל הארץ.

זה בא לידי ביטוי בשכונות חדשות אשר קמו במזרח ובדרום העיר, מוסדות אקדמיים, מלונות יוקרה, פסטיבלים ותערוכות שנערכים בעיר, וכן אזור תעשייה שמושך אליו את החברות המובילות במשק הישראלי. לצד כל זה, אפשר ליהנות בעיר גם מרצועת חוף משודרגת אשר צמודה לטיילת מטופחת. בעיניי רבים מדובר על הרצועה היפה ביותר בישראל, וכן משורה של מרכזי קניות אשר ממוקמים באזורים שונים בעיר.

אל מרכזי קניות בנתניה, מגיעים לא תושבי העיר אלא גם תושבים מיישובים סמוכים וכן מיישובים רחוקים יותר, אשר מעוניינים ליהנות מחוויית קניות ייחודית. מדובר על מרכזים שמשלבים בתוכם חנויות מקומיות לצד חנויות רשת ארציות וכן סניפים של רשתות בינלאומיות שונות.

חשוב לציין כאן, השינוי במבנה, אווירה, בתכנון ועיצוב של העיר, הביא גם לפריחה בכל מה שקשור לתחום של מלונות ותיירות בנתניה, שהם אחד מענפי הכלכלה העיקריים בעיר. לכן, גם אפשר למצוא פריחה תיירותית בעיר, בין אם הכוונה לתיירות חוץ ובין אם הכוונה לתיירות פנים. בחגים ובמועדים קשה מאוד למצוא חדרים פנויים. התיירים כאמור יכולים ליהנות משורה ארוכה של מקומות ואתרים בעיר, כולל אותם מרכזי קניות שמציעים חנויות, מסעדות ובתי קפה, ומוקדי בילוי שונים.

5 המרכזים הגדולים בעיר

קניון עיר ימים – קניון שהוקם בעקבות פיתוח דרום העיר והקמתן של השכונות החדשות. מציע בתי קפה, מסעדות, חנויות רשת, ועוד שורה מקומות בילוי לכל המשפחה. ניתן למצוא במקומות גם אירועים מיוחדים שנערכים במהלך השבוע, הן לילדים והן למשפחה כולה.

קניון פולג – נמצא בשכונת פולג בדרום העיר. אומנם מדובר בקניון שאמור לשרת שכונות ספציפיות, אך מגיעים אליו מכל העיר וכן מיישובי הסביבה.

סנטר פולג – הקניון באזור התעשייה החדש של העיר, במזרח לצד מגוון רחב של חנויות ומרכזי קניות אחרים. זהו מרכז קניות מאוד מצליח אשר פתוח כל יום עד חצות.

קניון עופר השרון –הקניון ממוקם במרכז העיר, ברחוב הרצל, הוא נחשב לקניון הכי ותיק ומציע מגוון רחב של חנויות. הוא מתוחזק ושמור היטב, וניתן למצוא בו מגוון רחב של חנויות, בתי קפה ומסעדות.

קניון הדרים – גם זה קניון שממוקם בחלקה המזרחי של העיר, הוא מיועד לשכונות החדשות שהוקמו החל משנות התשעים, אך מדובר במרכז קניות גדול יחסית שמציע מגוון גוון של חנויות, כולל רשתות מזון, רשתות שיווק ועוד שורה ארוכה של מסעדות ובתי קפה ברמה גבוהה.