מלון מרגוע נתניה

מלון מרוגע נתניה ממוקם ברחוב גד מכנס 9 בעיר, קרוב מאוד לטיילת של העיר לא הרחק מחוף סירונית. מדובר על מלון שקט ורגוע השוכן באזור מרכזי, אזור עם הרבה מאוד מסעדות, בתי קפה ומקומות שונים לבילוי.

המקום כולל 75 חדרים וסוויטות מסוגים שונים, הוא יכול להתאים הן למטיילים בודדים, זוגות, משפחות וכן לאנשי עסקים או לאנשים שמגיעים לעיר לצורכי עבודה. המקום מספק אווירה משפחתית מרגיעה ונעימה. בשנים האחרונות עבר המלון שיפוץ. הוא גם הורחב וגם שודרג בהיבטים שונים ומגוונים. המחיר ללילה מ תחיל ב-292 שקל, כמובן על פי התקופה ועל פי סוג החדר. ניתן להזמין חדרים ליחיד, זוג, חדרים למשפחות וכן חדרי טריפל.

מה כולל המלון?

המלון מציע מגוון רחב של שירותים, בין היתר הוא כולל לובי גדול ומפואר, בר, חדר אוכל מרווח, בית כנסת, אולם כנסים, אולם אירועים וחדרים מאובזרים בטלוויזיה, מקרר, כספת, טלפון, מייבש שיער ואביזרי מקלחת שונים וכן אינטרנט ללא תשלום. לרשות האורחים יש חנייה חינם, כולל ברחוב.

במקום מוגשות ארוחות בוקר וערב כשרות על בסיס בופה. כמו כן, ניתן לערוך במקום אירועים וכנסים, וכן ארוחות שישי לכל המשפחה.

מה אמרו המבקרים?

הביקורות של מרבית המבקרים במקום, שיבחו מאוד את הניקיון במלון וכן את הצוות והשירות האיכותי שהם סיפקו להם לאורך כל תקופת החופשה. כמו כן, מבקרים רבים שיבחו את העובדה שמדובר במלון שקט, וכן את העובדה שמדובר במלון שקרוב מאוד למרכז העיר, לחופים וכן לאזור קניות.

המלון זוכה להצלחה גדולה בקרב זוגות צעירים שמעוניינים לנפוש בעיר וכן בקרב אנשי עסקים וגורמים אחרים שמבקשים ללון בעיר ולו ללילה אחד, לצורכי עבודה או כל צורך מקצועי אחר.