מלון פארק נתניה

מלון פארק נתניה ממוקם ברחוב דוד המלך 7בעיר, לא הרחק מהמוזיאון לתולדות נתניה וכמו כן, הוא ממוקם לא רחוק מהחופים ומהטיילת בעיר. מדובר באחד המלונות הותיקים והמפורסמים בנתניה.

המלון כולל 77 חדרים, כולל יחידות אישיות, זוגיות וטריפל. המלון יכול להתאים לזוגות צעירים, משפחות וכן לאנשי עסקים או גורמים אחרים שמגיעים אל העיר לצורכי עבודה. החדרים במלון מאובזרים בכל טוב, וכן חלקם הגדול כולל נוף לים.

מה אפשר למצוא במלון?

מלון פארק כולל בין היתר, בריכה חיצונית, מסעדה עם נוף לים, אינטרנט חינם, מיזוג אוויר, שירותי מכבסה, שירות חדרים מלאה, מכון כושר, בר, ספא, מיזוג אוויר בכל החדרים, חנייה חינם, וכן שירותים מיוחדים עבור הורים לילדים. המקום נגיש באופן מלא עבור אנשים עם כסאות גלגלים. המקום מציע ארוחת בוקר כשרה על בסיס בופה וכן ארוחות נוספות בתוספת תשלום.

טווח המחירים במלון פארק הוא החל מ-288 שקל, זה תלוי בתקופה ובסוג החדר כמובן. כאמור, המקום מתאים עבור זוגות צעירים שרוצים ללון בעיר, משפחות וכן עבור אנשי עסקים או גורמים אחרים שמחפשים חדר ללילה. במלון אפשר למצוא מלבד חדרים ללינה, גם מקומות לעריכת כנסים, אירועים משפחתיים ועוד.

כאמור, המיקום של המלון מאפשר לכל אורח להגיע בקלות הן אל חוף הים, הטיילת וכן אל אזורים שונים בעיר.

מה אומרים המבקרים על המלון?

המבקרים שביקרו במלון טענו, שמדובר במלון נקי עם תחזוקה ברמה סבירה, צוות עובדים רציני ומסור שדאג לספק להם את כל מה שהם רצו וכן מרבית המבקרים דאגו להזכיר שמדובר במלון שממוקם במקום מאוד איכותי, אשר מאפשר ליהנות בזמן השהייה מנוף מרהיב לים וכן מאפשרות להגיע לכל מקום בצורה נוחה ופשוטה.